26 November!

God morgon!
Så har man vaknat!!
Sket i skolan idag! Jag pallade inte!
Jag va så jävla nere i natt! Det var helt otroligt!
Oh! Det är så tråkit alltså!

Jag ska te Helena och äta tacos :)
Ska bli skönt att göra något annat än att sitta och glo!
För då blir jag väl på dåligt humör igen! Och det suger verkligen!!!!!!

Skönt att jag har vänner och familj som ställer upp på mej till 110%
För den saken är klar! Jag har världens bästa familj!
Och det är sant!!! :)
Hur de har klarat av att stå ut med mej i mina yngre tonår är ju helt otroligt!
Och min älskling!!! Han som får stå ut med mitt tjat och gnat och mina panikattacker osv..
Han MÅSTE vara den bästa pojkvännen man kan önska sej!
Och aa det finns ingen annan som är som han! <3
Mina vänner är de bästa! Folk säger att man aldrig kan få för mycket av vänner!
Men jag har alla de bästa! Alla de som man kan önska sej!!!
Med olika bakgrund, hudfärg och åsikter! Tack för att ni finns för mej! <3

Och eftersom jag är en ärlig människa (oftast) Så vet alla mina vänner om mina problem!
Och hur jag mår! Och det finns nog ingen som inte skulle ställa upp för mej!
På något sätt skulle de försöka med att ställa upp iaf! (hoppas jag!)


Snart kommer Helena och hennes pappa och hämtar upp mej :)
Först ska vi till willys! Och handla till tacosen! Mums! För jag börjar känna hunger och huvudverk nu!
Senare sen, ikväll, ska jag och Madde spela bingo <3 Har ju inte träffat henne sen kryssen!  : /
Så det ska bli kul att få prata av sej lite igen :)
Ska klä på mej nu!
Bye!

Den kärlek som vi två har tillsammans kan inte mäta sej med någon
annans! Du och jag, det är vi två! Ingenting kan skilja oss åt!
4 1/2 år tillsammans! Underbart! <3 Fler år ska det bli!
Längar efter dej när du inte är här! <3<3<3<3
Jag älskar dej Andreas <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0