.....^^.....

Det var kul att träffa Timo igår!! Tyvärr var han tvungen att gå upp tidigt idag, så vi drog vidare hem till Agge!
Eva, Anneli och Agge va där.. Jag och Anneli pratade massa! Det var ganska bra, för jag vet att jag inte är ensam!
Tack Anneli!!
Vi (jag, adde, mika och lina) va kvar ett bra tag, eller Lina drog till Leslie sen igen! Hon va la en halv timme/ timme.
Men vi andra va kvar till halv 6 tror jag.. Jag och Adde åkte hem! Mika somnade i soffan! Hehe!
Adde och jag käkade lite mat, sen la vi oss... Adde somnade som en liten gris! Lilla hjärtat <3
Jag däremot fick en attack, mamma kom och hämtade mej! Tack snälla! <3 Även om jag kom hem till mamma vid halv 9 så somnade jag inte förens halv 10. Jag vaknade igen runt 11 och då var syster och världens bästa kille hos mamma!
Jag skulle gå på toan, de satt i köket och när Rasmus fick se mej flinade han upp sej! Älskade unge!
Jag gick och la mej på soffan igen! Och Vaknade igen vid halv 2 och då låg lille snutten i vagnen och sov han med! Mys!
De käkade mat och jag satt och mös med Rasmus! Han är duktig kille som äter själv nu, men man får ge honom lite med så han får i sej tillräklit!! Han är duktig!!! <3<3<3

Jag ska inte till skolan i morn heller! Jag ska ringa vårdcentralen och be om att få bli sjukskriven halv tid! Jag klarar inte av det längre! Det är för mycket press! BAH!!! Det är tråkit!!! För jag vill ju så gärna! Jag vill ju så gärna klara av en så lätt sak som att gå upp på morgonen och gå tll skolan! Men nee!

Att planera morgondagen funkar inte längre!!!
Och jag kan inte fatta vad det är med mej!? Jag och Adde har det underbart! Och jag är så lycklig!

Vi diskuterade det här med barn igår och visst faan ser vi en framtid med barn ihop! Men det kommer när det kommer! Men det är ju underbart att veta att han redo han med nu!

Älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0