.....^^.....

JÄVLA SKITBLOGG SOM INTE FUNGERAR SOM DEN SKA!!!

Ajja...
Nu är första maskinen tvätt tvättad!! Och det luktar såå gott :) Härlit att den fungerar nu, va bara en liten skitgrej som Addes pappa kunde rätta till :) Tackar, tackar :)
Så nu är den första upphäng och Disel sitter och glor på kläderna :p Mammas hjärta! <3<3<3
Har satt på en ny maskin! Tur man har lite plats att hänga kläderna på :) yää, yää..
Är såå glad över den! Tackar pappa tusen ggr om!!!! *pussa och krama* Bästa julklappen någonsin :)

Jag och Älsk har plockat och städat här hemma idag så nu äre fint :) Och jag är glad!! Har lite panikångest och jag känner hur den växer så ska ta 2 atarax!!! Borde börja med maten med! Men eftersom jag inte mår bra får karl allt ta och hjälpa till! Blir fisk :) Och potatismos skulle jag tro att jag gör! Det är ju super gott :) ME LIKE  ;)

KATIJA!!!!
Jag lider faan med dej alltså! De är ju inte kloka! Jag vart ASARG när jag läste ditt inlägg! Och jag kan fasen inte sluta att tänka på det!!! Jag hoppas innerlit att det kommer att ordna sej för er! För så här kan ni ju bara inte ha det! Faan att vissa människor inte kan växa upp, även om de får barn!!! Det är ju inte klokt!! Och så en vuxen utomstående med!! GAH!!!
Tänker på dej!


A faan vad arg jag vart!!!!!! :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0