.....^^.....

Sitter i min ensamhet och smaskar på någon blå-grön sur godisbit! Och det är gott, fast den är sur!
Nått skit på 6 an går!
Eva och Adde är iväg och hämtar Eva´s saker! Jag vill att han skulle vara här just nu.. För jag mår inget vidare!!
Känner hur det kryper på! Och jag kan inte ta mer atarax nu,,, kanske om ett par timmar!
Men inte nu! Försöker tänka på annat! Ska nog ringa mamma om en stund!
Skulle vilja duscha med! Men tror jag tar det i morgon bitti! Eftersom jag redan för ett jävla liv med tvättmaskinen!
SOM JAG HOPPAS BLIR KLAR SNART!!!!!
Röksugen är jag med! Men det tar jag sen någongång!!!!!!! Drar ner på´t lite!!!!

Faaaan! Jag har tråkit med! BAJS!

Ajja, ska kolla min bdb igen!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0