.....^^......

Urk, sitter här och mår lite små illa... BAH, men de e la för att jag åt så in i helvetes massa mackor förut xD Hehe MUMS
Snart ska vi se på scrubs, men först bloggen och sen nån guitar hero låt xD För det har vi inskaffat ikväll :) Någon rea-skit på MAXI, 300:- för alla saker till spelet xD Billit och det gillas :)

Adde är lite små sexig när han står där och "spelar" Mums ;) My Hot Boy :p
Spelet kan jag ju rekomendera när man ska träna finmotoriken xD För jäklar vad man får köra med fingrarna xD HAHA
Kul att kolla på Adde när han står och petar på knapparna xD Goer så <3<3<3

Sov hos mamma natten som va! Mysit <3<3<3 Vi kikade på TV, sen somnade mor, så då slängde jag på ett par avsnitt med scrubs på datorn xD Så nu har jag sett JD´s bäbis :) Mihihi!! Söt sååå!!!!

Åh vad jag längtar tills våran kommer :)

På Måndag nästa vecka blire kryssning ANTAGLIGEN, det är inte helt bestämt än! Men FAAN vad kul jag och Madde kommer ha isf :) Bara hon och jag som åker :) Om ingen vill med? :p säg te :D
Supa galet och ha svinkul :) Maddes och mina pravader har vi ju haft skoj åt förut xD Mihihi!!!

Nehe, nu får de allt vara min tur på spelet innan programmet!!!
KiSsEs

Kommentarer
Postat av: Katja

Hello! Jag och Bs följer gärna med på kryssningen om ni vill ha med oss som sällskap? Kraaam

2008-11-11 @ 23:24:46
URL: http://svartaenglan.blogg.se/
Postat av: Katja

Ger man honom bara tiden och motivationen så kan han gå hur långt som helst! :) Åh,vad roligt att vi får hänga med på kryssningen ;) Ska prata lite med bs om det så får vi se om det blir av :)

2008-11-12 @ 00:06:38
URL: http://svartaenglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0