.....^^.....^^.....

Jahaja! Det här natten har vart som de flesta andra nätter!
Somnade runt 5-6,"ovanlit", Lågoch var vaken för Adde hade hög feber och låg o yra! Fasen!
Han vaknade tillsist och då slängde jag i honom massa vatten! Sen fick han vara vaken tills jag somnade!
Jag kan verkligen inte sova om han ligger och yrar.. Fasen!!!!

Yää,yää.. Sov till halv 2 typ, har dock vart vaken emellanåt med! Men somnat om igen! Slängt iväg ett sms och somnat, pratat i telefonen med Madde och somnat! Haha vilken liv jag har!
Jag är faktist inte slö! Jag mår bara inte bra! Och du hade nog med legat vaken om det var din pojkvän som låg med hög feber och yrade!!! Det tror jag du hade vart, för om inte så har du ingen emapti i kroppen!!! BAH!!

Mitt morgon humör är ju trevligt, Haha eller inte :p
Adde-padde ligger och sover  fortfarande och det får han göra med! Då kanske febern kan gå ur!!!

JAG VILL TACKA FÖR KOMMENTAREN/KOMMENTARERNA FÖR INLÄGGET INNAN!

Har slängt in min badrumsmatta (min andra) i tvättmaskinen... De va någon av katterna som hade bajjat i kattlådan och sen "drat" dit mattan! Vilka stollar till katter man har! Men matte älskar mest!!! <3<3<3
Skulle ALDRIG i livet byta ut dom! Det spelar ingen roll om de inte var dyra eller om de inte har någon stamtavla! Jag älskar mina djur för dom de är! Och de två här hemma har de underbaraste personligheterna som finns! Ta Disel tex.. Som pussas! Inte många katter som gör det! Och sen Stina som "skriker" rakt ut när man tittar på henne på mogonen! Det är som hon säger godmorgon :) Det är mina hjärtan <3<3<3

Senare sen ska jag med Madde och spela bingo! Hejja på oss!
yää,yää, nu ringde Bardan! PoK

Kommentarer
Postat av: Tessan

Kul blogg... önskade att jag orkade att skriva som du... fick mig ett par goa skratt som va behövliga... ha det bäst kramizar

2008-11-12 @ 21:54:25
URL: http://tesanstrom.blogg.se/
Postat av: Kicka

COla har jag lyckas med, tills ikväll..

Men 2 glass är inget, brukar annars ha druckit 2-4 liter om dagen..!

Jag ska ner i vikt och colan blir de jag lägger av med, och skräpmat, men de äter jag jue inte ofta så ;O

2008-11-12 @ 23:59:01
URL: http://jlcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0