.,.,.,.,^^.,.,.,.,

Doh! Pucko Adde som spelar samma låt om och om igen, bara för att få bästa procenten! :p
Men han är duktig som satan xD Skillnad med mej xD Jag kan ta NÄSTAN en hel låt, men bara nästan :p Men han kan ta hela den faan xD Det är min kille de   ; )

Ska snart in i en dusch och sen ska vi ha fredas mys här hemma :)
Vi har köpt morötter och gurka och dipp till det! Mumsa som fasen ska vi göra ;) Jammi!!!
Jojo kommer med :) Min goa lilla knasJojo :)
Yääyää

Söt som socker är hon <3<3<3

Nehe, nu äre min tur att ta en låt innan duschen ;)


Vad gör du så här en fredakväll? :p
PoK

Kommentarer
Postat av: Kicka

BLir fan chockad att du inte ska festa ^^

HAHA, hoppas de går bra med spelandet ;p

Själv fick man precis sonen att sova :O

Shiit de va kämpigt, så nu ska jag unna mej en dusch sen krypa tills sängs jag med.!

2008-11-14 @ 22:46:45
URL: http://jlcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0