,.,.,.,.,.,^^,.,.,.,.,.,

Haha, någon skrev att jag va snygg på korten jag lagt in innan på bloggen! Så man tackar la då! HAHA!!!
Det var en kul grej :) Pigga upp lite! Är så trött, efter 3 1/2 timmes sömn i natt och en skoldag blir man ganska slut i kroppen! Men FINE (!) jag fixade skolan iaf! Och även om temat bara är idag och på onsdag så ansåg dom att jag skulle göra så pass mycket jag hann! Och det va ju inte allt för bra då! Eftersom det där med stressen inte fungerar ihop med panikångesten! Men jag tänker ta det lugnt, skriva så mycket jag hinner och jag ska faan inte stressa alltså! Fuck No! Jag har ju lixom vart sjukskriven nu pga det! Aj,aj! Bara det kommer fungera nu!

Att städa idag är det bara att glömma! Det får jag göra när jag känner att jag orkar och mår bra! Nu ligger jag på soffan och jag tänkte vila lite nu efter jag skrivit min blogg och läst deras bloggar som jag intreserar mej av!!

Men ha en trevlig fortsatt dag! Skriver la senare sen!
PoK


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet att du älskar min blogg ;)

2008-11-24 @ 16:23:54
URL: http://sabagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0