Kvällen!

Nu på dagen har vi städat iordning! Skönt när det är fint! <3
Helena och Adde "hjälpte" till... Det är ju även deras skit så :p De hade lixom inget val xD
Jag rensade lite i ett skop som vi har i köket och där va en massa pant som jag inte riktit lände till! Heh, det är ju våra
I-VÄRSTA FALL-PENGAR, jävlir bra att ha om man behöver nån liter mjölk några dagar innan löning :)
Skönt att se att det var lite med :)

Min älskling håller på i köket! Vi ska käka klyftpotatis, revben och sås! Gott! Så det är Addes tur att laga käket :)
Det är ju hans maträtt att laga med, är en jävel på att görat! Mums!

Vi ska mysa med film ikväll, Adde ska få hjälpa mej att bränna ut scrubs med <3 Älskar den serien!
Det var väl något program som han va tvungen att ladda ner först bara, men det vet ju han hur man gör så det ska nog inte bli några problem alls!

IKA
Tänker på dej!!!
Stå på dej! Det är han som inte riktit vet va faan han håller på med!
Du klarar det bra!!! <3<3<3

Jag och Adde har pratat lite med <3
Känns så bra att det fungerar kanon mellan oss igen! Underbart <3<3<3

Läste min gamla blogg förut (har ju dratt ut dej till vanlig dagbok från Januari till September) Vart lite ledsen!
Fy så dåligt jag har mått alltså!!! Visst mår jag inte så jävla bra ibland nu, men att jag har blivit så pass frisk som jag är, är sååå otroligt skönt :) Jag har mina vänner och min älskade familj att tacka för det!
Framför allt Helena som stått brevid mej genom alla jobbiga situationer, ställt upp! Har ALDRIG vart problem för henne att komma om det skulle vara något! Hon är en äkta vän! <3<3<3
Sen har vi ju mamma och resten av familjen som har uppmuntrat och även dom har ställt upp!!
Min Adde som har suttit vaken med mej halva nätterna, även om han ska upp och jobba, för att trösta och stötta!
Och djuren! Hur kan de känna på sej när man är ledsen och nere? De kommer och tröstar! Och det värmer att veta vilka underbara djur man har! Och att veta att dom små varelserna är mina! <3<3<3 Otoligt stolt är jag att ha alla er i mitt liv! För ni är dom bästa! Ni är mina änglar <3<3<3
Sen har jag ju min Vadstena tös (som nu mera är min Norge-flicka) När jag har mått dåligt och jag har ringt, då har hon släppt allt och komit in till mej för att trösta och muntra upp mej!!
Alla er som jag nämt nu! Ni är helt otroliga! Jag är tacksam för allt ni har gjort för mej! Det finns INGA som har sådana hjärtan som ni har! Ni är verkligen värda guld! <3<3<3
Det går inte att beskriva i ord hur tacksam jag är för allt ert stöd! Och jag vet inte hur jag skulle kunna gottgöra allt!? Men om det någonsin vore något! Då lovar jag att jag kommer finnas vid eran sida! Jag ska försöka att finnas för er som ni funnits för mej! <3<3<3 Älskar er!














 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0