Till mamma varte då :)

Yää, så ska man till mamma då! Hon är på väg från Lkpg nu! Så hon kommer snart!
Bara hon kör lugnt! Är ju rädd om min enda mamma! :) <3<3<3

Jäkla Jojo som prackar på mej massa sug xD Hon tycker jag ska göra liite smörgåstårta i helgen! Och visst faan hade det vart smaskit :) Men nej, jag har faan inte råd med det! Det kostar ju en del, fast man har lite av det hemma! NEJ, få vänta tills mamma fyller :p Det är ju GANSKA snart iaf ;) 17 december! Och då fyller hon halvägs till 100, så det blir nog fest då ja :p MUMS

Haha, kan inte låta bli att små le när jag tänker på vad Jossan sa förut xD
"Jag ger dej faan stryk om du är på smällen när jag kommer hem! För då ska vi supa!"
HAHA Idiot xD Älskar tösen iaf! :) (handlar om 5 veckor :p)

Nehe, om man skulle packa en påse med kläder då...

Ha en trevlig kväll! Och god natt fifaan ;)

PoK



Hejdå mina hjärtan! Mamma kommer i morn igen! Var snälla mot pappsi nu :)
Matte älskar er! <3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Isabelle & Gabor

Båda katterna hihi =) Gabor pluggar till röntgensjuksköterska. Hoppas du får en fin dag! vad ska du hitta på?

2008-11-11 @ 11:28:29
URL: http://importeradskaning.blogg.se/
Postat av: Jossanasp

Ofc.!

Ja kan alltid få dej o le honey <3

O se t att du inte ær det nu før då du^^ Mahaha

Att vi ska gøra, visst att det ær ett tag kvar men då ska du va på hugget, lova mej det? ^^

XOXO

2008-11-11 @ 17:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0