^^**^^

Herregisses!
Massa drömmer om att jag ska ha barn xD
HAH!!!!
Får la ta ett test någon dag så får vi la se vad de visar xD


Annars åkte Lina nyss hem och här sitter jag och väntar på min babe! Han är hos sin farfar och hjälper honom med att kratta löv! Stackars gubben hade ramlat omkull 3 ggr då han skulle kratta och då bad han adde tillsist!!! Envisna gubbe :)
Yää,yää... Senare sen när Adde kommer hem så ska vi städa! Behövs nu igen xD Nee, men så farlit är det ju inte, men litegrann finns det ju alltid! Och en maskin tvätt kan jag nog få ihop det till, eller blir nog 2 idag! Ska byta sängkläder med!

Men seeeen ska jag lägga mej i ett bad! Behövs! Behöver få slappna av lite! Vore ju skönt!!!! Men först ska ja rikta in mej på att orka börja städa xD

Och vad ska man laga till mat idag då? :p Jag har fasen inte en aning! Adde kan få bestämma :)
Helena kommer med! Hon är ledsen :( Ska krama massa!

PoK

Kommentarer
Postat av: nina

Tack så mycket.. :)

2008-11-23 @ 15:37:20
URL: http://ninuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0