Nattellinatt!

Inte har jag somnat än! Känns fruktansvärt tråkit!
Är på så jävla dålit humör! Jag pallar faan inte!
Skolan tänker jag skita i imorgon! För jag orkar inte! Verkligen inte!

Jag HATAR att vara så svag! Och jag känner att jag är på väg ner till botten igen!
Och dit vill jag bara inte komma! För jag orkar inte det en gång till!
Månad ut och månad in får jag besvikelse! Och det tar i mej!
Att bara gå upp på morgonen är så svårt!
Ännu värre att somna på kvällen! Då kommer ångesten för morgondagen!
Jag kan inte ens planera en vanlig dag! För jag vet aldrig hur jag kommer må!
Det är svårt och tufft som faan!

Skönt att få skriva av sej såhär!
Behövs ibland!
Bara det att mitt batteri te datorn är slut snart, så antingen får jag hämta laddarn eller så får jag blunda och försöka sova!
Har inte bestämt mej än! Mår illa med som faan! Och magen gör ont! De där sura uppstötningarna är det som spökar med magen! Och en liten panikångest attack fick jag nyss, klumpen i bröstet är kvar än! Hoppas att det kan släppa snart.. För jag blir ju så jävla nojjig annars! Fjant apa är jag! Jag vet! Men jag kan faktist inte råför det! Det jag helst vill göra när en panikattack kommer är att prata / vara med / eller åka till MAMMA! För där känner jag mej trygg! Men inte så konstit heller kanske, mamma är ju bäst! Oftast! För mamma är ju endå mamma! <3
Pappa är ju bra han med :) Älskar min pappa! Men känner mej mer trygg med mamma bara..

gjorde ju fula tomtar förut som du vet! Gjorde 2 små till Pappa och Biggan som jag ska skicka på posten xD Biggan är sån att hon gillar att pyssla osv.. Så jag tycker att det skulle vara kul om hon fick ett par xD Paff hon skulle bli när hon öppnar posten och ser att det är 2 små tokiga saker från mej där :)

Disel sitter på sovrumsgolvet och glor lite på mej! Sen kollar han på väggen!
PUCKOkatten som skulle fånga en spik då han trodde att det var en fluga! HAHA vilket pucko <3
Men matte älskar!

NU! Läsa bloggar sen ska jag tamefaan sova!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0