Helgen :)

Så där.. Nu har jag fixat in det som jag skulle..
Berätta lite om helgen nu då! :)

Fredag!
Jossan kom hem från Norge i Torsdas! Så det vart ju att festa till det lite :)
Först var vi hemma hos oss! Sen gick vi ut på krogen! Grabbarna gick till Hugos och vi tjejjer till det vanliga stället!
Helena fick inte vara kvar så länge, hon var för full som vanlit xD HAHA andra gången hon fick åka hem! Hon var galen xD
Yääyää..
Jossan och Lina drog ganska tidit och kvar var jag :p Men jag pratade med Belliz, lappen och hans polare xD jag minns inte vad han heter! HAHA så jävla korkad jag ÄÄÄR! :) Men iaf! Skitsnälla va grabbarna! De körde mej till väster för att hämta nyklarna och sen hem! TACK och åter tack :) Väl hemma vart det kvällsmat sedan sängen! Klockan vart massa innan vi somna :)

Lördag!
Vaknade första gången vid 10, då peters mobil ringde och jag trodde det var min xD Samma ringsignal! HÄH!!!
Kissade och gick och la mej igen! Vaknade sen vid 1 typ! Gick upp då! Mådde skaplit :)
Plockade undan ölburkarna och så.. Torkade av bordet med :p Och det behövdes xD
Senare på eftermiddan åkte vi till mamma! Hon jobbade och vi skulle vara med Bella! Men hon var hos mormor!
Marie och Sandra hade hämtat henne! :) Hon hade fått god mat och så :)
Men när Marie kom hem med henne (då hon hämtade Sandra) var hon SÅ glad :) <3<3<3
Mamma kom hem redan vid 10.... De hade vart och avlivat Ullas hund igår med! Han va jättesjuk! Så det var lika bra för snobbens skull! Men jobbit för Ulla såklart!!!!
Adde och jag gick och la oss ganska skaplit igår! Skönt!!! Och bella sov brevid mej hela natten! <3

Söndag!
Vaknade första gången halv 7! Mamma var uppe och försökte väcka Bella! Och efter om och men gick det iaf :) Mattes voffa är så slö :) Jag va tvungen att kissa och så rökte jag lite och pratade med mammis!
Sen har vi bara myst med Bella och så! Vi satt i soffan och tittade på TV, jag och Adde, då ville Bella komma upp :)
Bäddade ner henne under täcket med! Och där satt vi alla 3 i soffan och myste till tusen :)

Jag hjälpte mamma att slå in paket och pynta granen :) Hon kommer bli glad när hon ser det :)

Nu ikväll har vi käkat kyckling, ppotatissallad, grönsaket och "hemmagjort" vitlöksbaugette! Gött som faan var det!
Har satt upp de nya gardinerna i vardasrummet och stjärn-lamorna! ASsnyggt vart det!

Jag längtar till början av veckan nu! Då får vi hem våran nya soffa och fotöljerna! Faan va snyggt det kommer bli här hemma sen! Och de nya gardinerna och alla :) Jag myser :) Trivs här hemma! Massa! Synd att grannarna alltid ska vara ett problem! BLÄH DOM! Fitter är de allihoppa! Men, men orka lägga ner energi på att sura på dom!

Om 40 min börjar sanningens ögonblick! Och jag tänkte ta ett bad innan! :) Det hinner jag gott och väl!

Ajja! Min helg! :)
Hoppas du haft det lika trevligt som jag :)
PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0