Fyfaan! haha

Jag tänker börja med att skriva att det härär MIN blogg, du behöver inte läsa eller hur!? Jag sitter inte som en jävla hund och vaktar vid din sida!!! Fann sluta läs om du inte är intresserad!

Det va ganska kul igår kväll.. ute på shippers var det skoj iaf xD
Faan vad hag drack.. Tror vi dra för 700:- och det händer inte varje dag , de kan ja lova'! xD
Vi körde Madde till Vadstena och då ringer mobilen...
Han ville veta om jag var med S osv!!!
Jag menar.....
OM S INTE SVARAR varför I HELVETE ringer du MEJ för?
Jo, då skulle karl ha sina saker, typ 3 på natten!!!
Vad är det han inte kan släppa!?
Han kunde la tatt de som idag eller i morn eller något!?
MEN 3 PÅ NATTEN!!!!

Sen ville han prata med mej! OM??????????
A a du! Jag vet inte!!!!
8 missade samtal hade jag! :s
Han va full och jag va full!
Jag hade ingen större lust att prata med honom då inte NEJ!
Jag ville bara hem och sova!
DÄRFÖR sket jag i att svara!!!

Har för faan bättre saker för mej än att sitta och skvallra om min polare!?
OH!!! Blir tamefaan idiot på´n!

Bättre du tar hand om ditt "nya liv" ist för att jaga mej på telefonen!

Har ringt honom 2 ggr idag, men han svarar inte!
Han får la ringa upp om de e något!!!



FYFAAN vad jag saknar MIN HUBBE <3
Det är tamejfaan helt otrolit!!!
Tänkerpå dej mitt hjärta!
Du är mitt allt, mitt liv!!!!!!!
Älskar dej! Och saknar dej som fasen!!!!!

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja,man tar det på vuxet sätt..man slåss inte..man diskuterar som två vuxna människor.

2008-10-25 @ 13:21:38
URL: http://svartaenglan.blogg.se/
Postat av: Katja

Nej precis..du vet inte hur jag gör det!

2008-10-25 @ 15:22:15
URL: http://svartaenglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0