HAHAH

I mitt inlägg tralalala skrev jag att VI är i vecka 27 nu, det menade jag med att Fia, syster, är det :p
HAHAH
Så har ändrat de nu xD
Inte min mening att det skulle stå vi :p
Så NEJ jag ska INTE ha barn xD
Vem denna anonyma personen är vet i fasen :p
Men om du läser det här inlägget, så nej jag är INTE gravid xD


Sitter i skolan!
Har haft Engelska hela för middan!
Har bytt till det ist för att ha matte!
Är ju redan godkänd i det ämnet så...
Det har gått bra, och jag har jobbat som satan xD
FUCK YÄÄ

Nu kl 13.00 har vi svenska!
Slutar 16.20 idag! Och jag är redan trött!
BAH
Sen ska ja hem och laga någon mat tills säämbon kommer!
Han är nog hungrig efter jobbet, det brukar han vara..
Dock inte igår xD
Men han åt allt av potatisgratängen ändå :p
Det är min kille de ( :
ÄLSKA

Senare ikväll vet i faan va ja ska hitta på!
Eller vi..
Ska la glo på TVń och slöa bara!
Ska städa upp lite hemma först!
Disken!
Doh!
Men tur att Adde jobabr dag så han kan hjälpa te!
Han får allt ta och kolla tvätt tid idag!

Yääyää
Ska la kika i blocket och se så jag har allt!
xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0