HELGEN då!

Fredags:
Firade vi ju Jossan som fyllde 20!!
Gött för na!  : )
Först satt vi här hemma hos oss!
En kompis till Mika var med och det var både första och SISTA gången!
Han vart såå grymt full!!
Pissade i ena kattlådan!
FYFAAN vilket skabb!!!!!

Ayee, han åkte ut iaf :p
Vi fortsatte festa..
Eller de gjorde det..
Jag tog de lugnt till en början xD

Vi tog 10 i 12 bussen till stan!
De SUGER att krogen stänger 2!!!!
BAH!!!
Shippers vart de iaf!
Där hade vi kul och jag o Jossan shotta typ 6 var!!!
MAHA!!!
Jag vart LITE dragen, medans Jossan, Hanna och Adde var APfulla!
Men Adde va snäll iaf *puh!
Det var skönt!
Jossan och Hanna sov hos Sonny och jag och Adde tog taxi hem..
Jimmy åkte med också!

Trevlig kväll iaf  : )

Lördag:
Vaknade första gången vid 10..
Då Jossan-jävel ringde och väckte mej!
Fitta! :p
Ajja.. Knallade upp från sängen!
Städa upp det sista som vi inte tog i fredas kväll..
Det var inte såå mycket, men urk!
Äckel kattlåda!!!!
BLÄ!!!
Josan och Hanna kom och hämtade deras saker,
Jag pratade med Bardan och mamma!  : )
I telefonen :p
Sen Tessan!
Hon kom och hämtade mej och Helena (som knallade från verkstan och hit :p)
Och skjutsade mej te fågelsta!
Fick träffa MIN Agnes <3<3<3
Älskade unge! (L)
Sen var ja ensam i typ, ehm, nåra timmar..
Adde och Jojo kom ut till mej!
Dålit bakfull var ja ju inte heller xD
Vi kollade TV och käkade varma macker!
MUMS
Frukost 19.30!
Gött vare med mat då kan ja lova!
Sen till efterrätt, eller va man ska kalla de, gjorde ja choklad milkshake!
Och det va såå gott så att de nästan knullade i munnen! :p
(sorry, men helt ärlit!!!!)
Somnade på soffan vid 20.30 tiden, de väckte mej och vi gick och la oss runt 22...
Jag somna som en stock!

Söndag:
Jag och Jojo gick upp runt 10 tiden!
Adde och mamma hade åkt te jobbet sådär 4 timmar tidigare :p
Vi kollade TV och åt chips!
HEHE
Niice frulle va?  ; )
Sen varte smörgåstårta (som jag fått av moster Marie dagen innan)
Det var också himelskt gott  : )
Jossan kom några timmar senare!
Vi tre spelade kort och lekte ett par lekar :p
Vi målade på papper :p , gubbar
och så skrev vi historier!
HAHAH

Jojo: sjöhäst, hästmyggor
Sara: men hästmyggor ät ju inga kor!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
(skulle sagt att hästmyggor inte var några djur)
Så tokit de kan bli xD

Jojo åkte vid 8 och jag och Jossan ringde sånt där one to one nr!
HAHAH *ASG*
Faan va vi garva!
Mamma kom runt 23..
Då släkte vi strax efter och sov!!!

Måndag:
Ja gick upp vid 07.15..
Trött..
Men de gick!
Skoltime!!
Nya temat har börjar idag!
LatinAmerika!
Har historia.
Så jag och Linn har målar karta idag : )
Kanske kan ja lära mej något iaf? :p

Mamma kom in och hjälpte mej tvätta idag! *PHU
TACK TACK TACK TACK och åter TACK!
Tro det eller ej men 6 maskiner! och det finns mer!!! FYFAAN
Men det som är kvar är bara sängkläder typ!
Tvättid igen på onsdagkväll!

Ajja!
HEJ!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Undersköterskeutbildningen på Parkskolan :)

2008-10-20 @ 22:30:13
URL: http://sabagu.blogg.se/
Postat av: Katja

SV: Det låter toppen att jag inte är ensam om att ha en sådan karl :)

2008-10-20 @ 23:36:23
URL: http://svartaenglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0