Morfar <3

Idag skulle morfar blivit så mycket som 87 år!
Tyvärr gick han bort för 11 år sedan!
Fort tiden går  : (

Det är som om de hände igår!
När jag kom hem från skolan och mamma och Jonas satt vid köksbordet i våran 3a i fågelsta..
De satt och grät och mamma sa att morfar "har det bra nu och han är i himelen"..
Usch ja...




Har vart i skolan idag!
Men det va segt att gå upp!
Fyfaan!
Ögonen ville inte öppna sej lixom :s
Men de va bara att dra dit..
Och så har jag mått illa hela jävla dagen :s
SUGER!
Magen som krånglar igen..
Igår var det som knivar i magen! FY!
Men ja hoppas att de kommer gå över med tabletternas hjälp nu!!

Jag ska lägga mej en stund nu,
För ikväll blir det att ta lite!
Gött..
Fick ju säkert en flarra vin av moster och morbror igår :)
Tihihi!!
Ett par öl blir det nog med xD
Kan ju inte bara dricka vin :p
Vi har sprit hemma med!
Men ja vet inte om ja vill ha de :s
red bull- vodka kanske..
Det är ganska görr effersej!
Ajja,,, märks la sen va man är sugen på :p
Är inte sååå sugen på vin igenkligen, men har ju de hemma så..
AA ja vet inte!!

Vi ska till Chrille iaf!
Han har ju flyttat nu så..
Trevlans!!

Min PRINS har permis med xD
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Ska bli göörkul att träffa honom idag  : )
Saknar ju honom enormt när man inte träffat honom på ett bra tag!
Me Löve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0