Morgon!

Gahaha!!! Det var ju kul :p



Vaknade nu på morgonen av en fucking mardröm!!! Och det suger!
Den va så otrolit verklig!!
Ramlade ner från högt fall och jag slog i foten och huvudet..
Började blöda från örorna! "lite" blödde jag, men när en s-syster kollade med lampa så blödde jag ju inte liite!!!
Även fast jag va så skadad, ställde jag mej upp och drog bort Helena, annars hade hon dött!
Det vart fart på´t då s-sytern såg att jag blödde så dant!! Och då, när jag såg skräcken i hennes ögon, då vaknade jag!!

Brr, ryser!!!

Otäckt när det ska vara så verklit!
Slängde mej in i en dusch! Tänkte jag skulle bli av med den otäcka känslan..
Men INTE!!!! OH!!!

Annars i natt myste jag och Adde med film :)
Det var såå mysit :)

Ajja, nu ska ja fortsätta här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0