sååås

vart till att dricka igår!
Men bara 6 öl!
Så det vart ju inte så mycket iaf!

Först var vi hemma här,
Sen hos Lackris och Carro och sen hugos!

Träffade Mattias Jacobsson och Fredrik Karlsson ute!
Det var JÄTTEKUL att träffa dom!  : )
Hoppas det blir fler ggr : )

Snart blir det frulle för mej och Helena,
Adde kommer la ligga och tryna hela dagen,
För han va ju säkert skaplit fuller igår :p
Men men!

Senare sen ska jag och mamma åka och handla!
Tänkte jag skulle dra med mej adde!
Så han med kan få välja hem lite saker! :p

V 44 åker Adde te sin mamma, en hel vecka!
Vad ska ja då hitta på?
Får la se te att Helena kommer och sover här med mej :D

Det här med drickat ska jag nog lägga ner nu!
Tror ja,.,,
Ja menar, det är ju inte kul längre!
Händer tamejfaan samma jävla saker hela tiden!
Är med samma folk och en del av dom ska bara slåss!
*patetiskt, jo ja vet!*
Men de som slåss har vi backat ifrån!
Umgås inte alls mycket med dom länge!
*Puh!!

Ajja!
Nu, frulle!

Kommentarer
Postat av: sandra blidh

Jag kan kanske momma till dej nåra dar? vi har höstlov då tror jag ;D <3

2008-10-05 @ 20:49:34
URL: http://sandrablidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0