Tankar!

När är man vuxen igenkligen?

Jag har flyttat hemmifrån, jag har egna pengar så jag klarar mej om jag vore tvungen och jag sköter plugget så gott jag kan..

MEN jag älskar att vara hos mamma, att få bli ompysslad, slippa fixa all mat ensam, slippa städa ensam mm.

Jag kallar mej inte vuxen, men jag är inget barn heller!
Ungdom kanske!?
Det är svårt att vara mellan barnåldern och vuxenåldern!
Ärligt talat suger det!

Idag är ingen bra dag!
Jag har såå många tankar som snurrar i mitt huvud!
Jag saknar min Agnes någor otroligt!!
Det är så jobbigt att vara utan henne!
Jag önskar att hon inte hade flyttat från min mamma..
Att Tessan och FRAMFÖRALLT Krister kunnat hjälpa till mer!
Då hade allt fungerat!!

Jag har vart i skolan idag.
Somnade vid 11 tiden igår kväll..
Men är grymt trött idag iaf!!
Hur faan kan jag vara det?
Känner mej nere som faan!
Men ingenting har hänt, jag har ingen anledniong att må dåligt!
Så varför jag gör det?
Kanske för att jag är trött och hungrig!!

Middagen är i ugnen!
Det fick bli potatisgratäng och revben idag..
Både Adde och jag behöver matlådor i mogon så jag gjorde en potatisgratäng till med bacon bitar i!
Det kommer bli gott!
Det är vitlök i båda med!
MUMS

Potatis
Grädde
Gul lök
kryddor- svartpeppar, piffy, vitlök, salt och lite grill!
( :                                                                                   : )

Jag hoppas de blir gött!!

Snart kommer Adde, han jobbar dag den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0