Tisdag!

Smsar med syster! Lille Rasmus har fått feber och blivit förkyld igen! Stackars mosses lilla älskling!!!
Saknar honom massa!! Men mamma skulle nog ha honom några timmar i morgon! Kanske ska man passa på att träffa honom då!? Jag saknar honom så dant!

Tessan och Agnes kommer om ett litet tag med! Ska bli roligt att få träffa min lilla snurpa!! Nu var det ju ett tag sen igen! FY så tråkit det är när det ska ta sådan tid emellan alla gånger vi ska ses! :( Älskar min lilla tösa-krusa <3

Har har det vart storstädning nu iaf! Och fasen så fint det blir :) TACKAR MINA TJEJJER <3 Fint när man kan vara fler och hjälpas åt!!! Jag menar, det är ju lixom inte bara mitt skit här nu! Så de kan allt hjälpa te och de gör dom med! :)
Alla golven är dammsugna och skurade och sängen är bäddad och aa... faan va det är fint här nu :)

Klockan 5 ska jag och Helena tvätta med! *PUH finns massor att tvätta! Och jag hatar det! Men, men vi är ju 2 som gör det! Så det blir några maskiner iaf ;) Ska tvätta ett täcke med!! Men maskinerna här nere är otrolit stora och bra :) Får in massa i en maskin! Likaså torktumlaren! Den är baota :p

Senare ikväll blir det nog mys! SKA SE DESPRET HOUSEWIFES bara :) Det är ju lixom ett måste ;) Vi har ju 3 filmer kvar, eftersom Helena och Bardan somnade skaplit igår!
Yääyää..

Ska ut och röka nu, sen ska ja slänga på kaffe!
Ha en trevlig dag!!! Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0