tidelliluu

God Kväll!
Bah! Jag är så trött.
Så jag ska snart ta och lägga mej tror jag!
Jojo är här med mej! Och Bardan kommer om en stund!
Hon är ute och far som vanlit xD
Yääyää, hon får göra som hon vill! Men om jag skulle somna innan hon kommer hem och hon väcker mej kommer jag bli riktit galen xD Jag har sååå svårt att somna om då!
Brr, jag fryser lite : / Är la för att jag är en tröttfis :)

Saknar min lilla Agnes redan <3<3<3
Jag älskar verkligen den tösen! Finns ingen flicka som hon (L)

Saknar lille Rasmus med! Nu var det ett tag sen igen :(
Han är ju MOSSES lilla grabb ;)

Sandra åkte hem förut, mamma kom och hämtade henne!
Hon ska åka med mamma i morgonbitti, så hon kommer hem :p
Det har vart APkul att hon va här här :)
Får vi göra om! Eller hur kusselussen! <3

Helena åkte med hem!
Så hon fick vara med sin pappa lite! Hon är en pappagris xD
Hon kom och lämnade medicin åt mej förut, när vi spelade bingo i folketspark!
TACK MIN ÄNGEL! DU ÄR BÄST!
Vi vann :) Sammanlagt 1200:- vid bordet (4 pers) Skit kul att det gick så bra :D

Adde och dem åker nu klockan 2 i natt!
Ska bli så skönt att få vara med honom sen igen!
Saknar honom massa! Hans pussar och kramar..
Att få höra honom säga "Jag älskar dej" när han tittar mej i ögonen!
Det är det jag mest saknar!
Att han håller om mej när vi ska sova! UNDERBART!
Älskling<3

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja,precis..det blir bra det!

2008-10-30 @ 11:23:17
URL: http://svartaenglan.blogg.se/
Postat av: Sandra Blidh

Det var jätte Kul, klart vi måste göra om det <3

2008-11-01 @ 00:38:32
URL: http://sandrablidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0