Djurplågeri!

Idag sitter jag och blir GANSKA jävla irreterad på fittIDIOTER som gör djur illa!

Du vet sånna som gillar att slå sin hund, att dra bort morrhåren på sin katt, att sparka sin häst! osv....
Hur i HELVETE är de funtade?
Helt jävla seriöst!
Jag blir så jävla förbannad!
Det är otrolit!
Just nu känner jag hur ilskan bara växer och växer inom mej!
Det är faan det värsta jag vet! Över ALLT annat!

Tänk dej en stackars hund som inte får någon mat, inget rent vatten, deras halskjedjor skär in i halsen så de får djupa sår! De ligger i sin avföring!  Vad är då meningen med att skaffa sej en hund? Att ha den stackars kraken bara för att göra den illa?

Det ska ju vara så att man ska ta hand om sina djur som man skulle ta hand om sina barn, sina medmänniskor!
Man SKA ta hand om dem på det sättet man själv vill bli behandlad! MED RESPEKT!

Jag själv anser att det borde vara MYCKET hårdare straff på djurplågeri!
Det ska vara lika många år som på grov misshandel (minst) och sen ska man kunna se till att de människorna aldrig kommer i närheten av ett djur igen!
Eller kanske skulle man göra precis som de gjort med sina djur!?
Behandla dem på samma sätt!
Tatuera in DJURPLÅGARE i pannan så ALLA skulle kunna se vad i helvete det är för människa!
Lika så på jackan!

Fatta vad mycket stryk asen skulle åka på!
Inte mej emot!!!!
Jag hade nog vart den som först stod och sparka faan-skapet i huvudet!!!!

Sanslöst!!!

Jag kan inte sitta och skriva mera, jag bara gråter och bli förbannad så det kokar i  mej!!!

Men iaf!!!!

DÖD OCH ALL SMÄRTA ÅT DJURPLÅGARE!

Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin sandra :P

bra skrivet, tycker desamama som du!

2008-09-24 @ 22:39:04
Postat av: Kiicka

Det är för jävligt.!

Hur man kan plåga djuren.!

Usch man blir bara irriterad över att tänka tanken.. faan nu måste jag ut och ta en cigg..!

2009-01-07 @ 18:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0