Seg dag!

Jäpps, men i skolan fick jag en hel del gjort!
Ska slänga in bilder sen på bdb,
så kan man se va vi håller på med på temat!
Jovars!!!
Fick mycket gjort!!!

När jag kom hem hade älsk gjort "mat"
Makkissar med köttbullar, inte någon speciell mat, men han är söt (L)
Jag vart/är mätt så!

A´s farsa kom en sväng..
Börjar gilla honom mer och mer!
Hade världens problem med honom förut!!!
Och hans sambo med! (men det är inte lustigt!!!!)
Men han har tinat lite :p
Och jag har väl växt te mej lite med!  : )

De fikade och jag satte mej i soffan och vek en jädra massa kläder!
2 fulla tunnor+ en påse ;)
Så nu är ALLT vikt iaf!
Ska bara slänga in det i garderoben med :p
Har en jädra massa kläder på bordet här framför mej!
Men jag vart såå trött nu efter allt :p

Är ju inte så van att gå upp så pass tidigt som jag gjorde idag!

A jobbar kväll denna vecka!

Helena sitter framför datorn, vilket hon gjort sen vi kom hem!  : /

Men, men spelar ju inte mej någon roll eftersom jag ändå håller på och springer runt!

Ja, ja... Skriver sen kanske!
HeJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0