14 April 2009 Tisdag!

Sov hos Leslie i natt, jag och Jossan! Vi kollade på massa filmer igår! Kan rekomendera 2 st! Ena nya Wallander (som jag inte minns namnet på) och "Bänksittarna" (fast på engelska). Dom var bra! Såg även en riktig skit-skräckis :p Fast den var bra i vissa scener! Man hoppade ju till då och då iaf ;)

Nu ligger jag här hemma med Leslie och Adde i vardagsrummet, men jag ligger i sängen! JÄVLA HUVUDVÄRK!!! Jag hatar verkligen att ha det alltså! Så jag ska väl se till att det blir en skaplit tidig kvällsmat och sen ska jag bara lägga mej och slöa, kanske sova till och med! I morgon är det Psyk som gäller! Det är ju bara ett kvart-samtal, yes! Jag ska sitta där och prata om mej i en kvart! Massa annat folk med skulle dit samtidigt, men man gå tydligen in en i taget! A, jag vet inte hur de menade, men det märker jag i morgon!

Nehej!
Kolla bloggar och sen facebook!
HA´t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0