15 April 2009 Onsdag

Som vanlit ligger jag i sängen! Vaknade för inte allt för länge sen! Skönt att få sova av sej! Somnade ganska skaplit i natt med, 12-1 vart det iaf! Ganska tidit för att vara mej!

Ligger och msnar med Hubbe! Han är och jobbar :) Min duktiga kille!

Ska diska upp disken sen och bädda sängen! Hänga tvätt med! FInns inget annat att städa :) Wihii! Det är så skönt att ha det fint här hemma <3 Och det ska vi fortsätta att ha!

Ska till psyk nu kvart över 2, men det skrev jag ju om igår kväll! Fast "lite"irreterande är det att åka dit BARA för en KVART! GAH!!!!! Känner för att bara hoppa av skiten IGEN! Varför ska jag gå dit nu? Jag är ju endå arbetslös och utan inkomst, behöver inte dom och inget sjukintyg! Det var ju därför jag ville dit, för att få sjukintyg! Så jag kunde få vara hemma och ifred! Men de gav mej ju inget sjukintyg och skolan kickade ut mej! ILLA! Så jag fattar inte varför jag ska dit!? What ever, mamma blir glad om jag sköter det iaf!

Med medicinen går det sådär. Jag tar tabletterna när jag minns det! Mamma tjatar om dem! Och klart att jag tar dom då jag minns att göra det! Måste komma in i en rutin! Men det är svårt att börja med denna rutin!

Skulle träffat Cissi idag, men det blir på fredag ist! Eftersom jag ska till läkaren och sen vidare till mamma för att köka och träffa Jonas och Pördii! MUMS :) Jag bad Adde komma diräkt efter jobbet med! Och det skulle han!

Det finna massa som jag bara skulle vilja skriva om! Men jag vet inte hur jag ska kunna få ut dom i ord!


Mår inte toppen idag! Kanske för att jag ska till psyk, träffa ny läkare igen!
Det är antagligen därför! Men det känns som ett måste, då mamma vill att jag ska bli frisk!
Klart att jag vill det med! Men orken till att sköta medicin och läkarbesök finns inte där riktit!
Jag vet inte hur jag ska fixa till det ännu, men det kommer väl det med!

Ska söka in till undersköterska-linjen fram till hösten, men måste ju söka in ganska snart! Jag hoppas verkligen att jag kommer in! Ska ta på distans! Så jag kan vara hemma och plugga ist! Det funkar bättre för mej! MYCKET bättre! Bara vara i skolan någon gång i veckan! Kanske 2 ggr i veckan! Det skulle bli super! Jag hoppas att syster min kan hjälpa mej att söka, för jag vet inte hur man gör eller vart man ska gå in! Men det gör hon nog! Distans SKA det bli iaf!

Grejjen med att söka till den linjen är att jag vet att jag skulle klara av det! Jag skulle fixa det! Verkligen! FUCK! Jag ska se till att få toppen betyg! Det är ju något som jag verkligen vill göra! Det är intressant och det är någonting som jag skulle tycka om att läsa och lära mej om! Det skulle fungera bra!


Agnes, min lilla tös <3 Gud vad jag saknar henne! Tessan messade nyss att hon skulle hämta henne idag! Jag frågade om Lilla Agge-bagge kanske ville med till mamma! Hon saknar ju sin mosse!

Fia var här härom dagen med småttingarna! <3 De är ju underbara! Och lilla Linus har börjat prata och flina som attan! Rasmus är min lilla solstråle! Skulle ALDRIG kunna vara ledsen i hans sällskap! :) Mosses älsklingar <3

Nu får jag punkta och gå upp ur sängen! Måste få i mej frukost!
HA´t

Kommentarer
Postat av: Sandra

va kul det känns att cissi hör av sig när hon kommer till stan ( har hon inte gjort )

2009-04-15 @ 17:55:39
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0