22 April 2009 Onsdag!

Underbar dag! <3 Förutom att jag vaknade med huvudvärk, men det gav med sej med tabletter :)
Gick in på swedbank förut, och jag såg att jag ska få pengar på fredag! Det är ju underbart! Hoppas nu bara att de kommer som de ska med! *Puh! En stor börda från mina axlar försvann! Och vad mat jag ska handla på fredag :) Wihu :) Fett niice när man får en sån härlig suprice ;) Trodde ju säkert inte att jag skulle få några pengar! Men kii på mej :)

Ajja, glad är jag iaf!

Sov hos Leslie i natt! Skönt var de! Att få umgås med honom är underbart! Han lagade mat till mej igår :) Namm-namm vart det :) Riktit duktig :) Kollade på film! The fast and furious 4 (eller hur det stavas), Den var skit bra! Bara att jag var helt jävla slut igår kväll! Fyfaan vilken dag det var!

Först ta hand om det här hemma och sen hem till Leslie och hjälpa honom! Cyklade hem till honom med! :) Känner mej duktig som satan nu när jag börjat röra på mej mer :) Hoppas att jag kan gå ner lite i vikt med :p Skulle ju säkert behövas en hel del :p Till sommarn hade det vart kul iaf :) Cyklade hem ifrån Leslie idag med! Också bra :) Rör på mej MYCKET mer nu än innan iaf! Jag är ju igenkligen världens lataste människa! Men det ska vi allt ta och ändra på nu ;) Kommer bli bra det här :)

Undra när jag skulle till psyk nu igen? :s Jag minns inte alls! Snacka om att mitt minne redan börjar svika reält du! Minns faan knappt vad jag gjorde i förrgår! Eller, nej, jag minns inte det alls :s Tokit!

Nehej! Hoppa in i en dusch snart! Leslie och Carro kommer ju!
HA´t!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0