30 April 2009 Valborg

Tja!
Idag är det Valborg! Och jag är otrolit glad :)
Öla ska vi göra ikväll och jag ska vara med dom bästa <3
Har ont i magen bara, mensvärk som faan! Så den kommer la snart den med!
GAH!!
Ajja, men det ger sej! Mens har jag ju haft innan så :p höhöh!

Först blir det att vara hos min Johanna <3 Sen Sjövik en sväng med folket och sen vet i fasen!
Kicka tha Bitch ville hitta på någon skoj! Men vad? :p
Hoppas på kanon-väder iaf! Hade ju tänkt att ha klänning, men har med mej braller med! Så får la se vad de blir!

Mamma kommer in med casch och käk sen :) Gött som faan! :) Me Love My Mum! <3

Jag hoppas att Adde mår bra, för det gör jag :) Jag mår fett bra! Och gött äre ;)

Nu ska jag leva mitt liv och sen är det dags att bli vuxen! :p

Ajja! Ha en ASBRA kväll alla! För de ska jag ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0