NATT

Trött! Ja mycket trött, Konstit? NEJ, klockan är 02.25.... Har sett ett par filmer som jag och Adde köpte ikväll! På vidio 1! Bra filmer, faktist! Men nr2 slutade cepe! What ever!

Adde ligger brevid mej och sover <3 Stackarn har haft ont i bröstet igen! Fyfaan! Han äter med atarax än vad jag gör!

Har vart hos Madde idag! Städat och plockat i hennes nya lya och sen spelat spel och tatt 3 glas vin! Trevlite var det :)

Måste sova nu! Mamma ringer och väcker mej i morgon bitti! (12 höhö) Ska vara på psyk kvart över 2!

Hörs!
NattiNatti!

Kommentarer
Postat av: Jojo angående kommentaren

Men det är inte så jag menar alltså, Jag vill inte vara med henne på så sätt. Men det finns vissa grejjer som alltid finns där som jag irriterar mig på och inte vill veta av. Det var bara en påminnelse om vad som sagts och gjort, och att man saknar tider tillsamans ibland.. fast att man inte vill :P om du förstår.

2009-04-01 @ 11:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0