29 Agusti 2009 lördag

Men HEJ!
Sitter hemma i soffan! Jossan är här med sin datar xD
Passade på att skriva lite då =)

Det var ju säkert på tiden att Josso kom hit och hälsade på, hon har inte vart här innan!
BITCH!


Iaf.. Med mej äre bra. Trött om dagarna! Himla trött! Har haft problem med magen! Ont och så! Men det går över mer och mer =) Det är jävlit skönt måste jag säga =)

Mamma vär här igår, så nu har vi var sin skööööön säng! Sov som en gud i natt.. Men jag vaknade i morse av att Disel skulle på mitt vattenglas, så jag tog dän det från fönstret och höll det i handen... Råkade så klart somna om med det i handen, vaknade nästa gång av att det blev blött i sängen, jag hade vippat glaset på mej själv och sängen! HAHAH....
Gick och kissade och sen tog jag Leslies säng! HAHA
Men somnade inte om :p

Var i skolan i torsdags, tänkte jag skulle kolla igenom uppgifterna i morgon! Så det blir la så!!!

ikväll vet i fasen vad som händer! Märks ;) Kissi kissi


Kommentarer
Postat av: sanna

tiLlökning? är du med barn? GRATTIS!!!!!!!!!!<3

2009-08-31 @ 08:22:24
URL: http://sannaostefan.bloggagratis.se
Postat av: Alexandra

Hallojsan... Hoppas allt är bra med dig..

Har du hittat på i helgen då?

2009-08-31 @ 11:04:29
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0