9 Agusti 2009 Söndag

Så sitter man hemma hos min Johanna <3
Vi får hem internet snart! Behöver ju det nu när jag ska börja plugga och då kommer jag uppdatera bloggen oftare!

Vi ska grilla hos Jojo och så ska jag och Lelle sova här!
Mysit som faan =)
I morgon ska vi nog sova hos mej!
Tycker ju synd om katterna när de får vara ensamma länge, effersej så har de ju varandra!
Daisy har ett sår i nacken! Vet inte hur hon har fått det, men det har börjat läka nu, dock kliar hon på det ofta!
En av katterna har börjat kissa inne igen! Och jag svär på att jag bryter nacken av den som gör det, då jag ser vem det är! Det är ju så äcklit! Nu stänger vi in till sovrummet!!!!
Annars trivs katterna med varandra och med lägenheten, Disel och Daisy har sina stunder ibland bara! Det är nog det bästa Disel vet, att reta Daisy! Och hon blir galen! Höhö!

Lägenheten är toppen! Jag trivs göörbra =) Det är roligt!

Ska bli så skönt nu när jag ska börja studera på riktit, få "bra" med pengar, samma datum varje månad!
Jävla äckel-soc har ju skitit i att betala min första hyra (för Juli) Men den får jag och Leslie betala nu när båda två ska börja studera (han upp sina betyg, jag till US). Men det är ju som det är, man vet ju att man aldrig kan lita på Motalas socialkontor! De har alltså lovat mej att beta min hyra i 2 månader, bara tills jag börjar plugga! Men men! Det ger sej!

Ha det gott!
Uppdatering kommer igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0