1 December 2009

Hej!
Var ju på UL igår och INTE fick vi veta kön.... Bebisen visade bara rumpan och navelsträngen var i vägen. H*n körde upp foten precis framför "kameran" med så en liten fossing fick vi ju se iaf ;)
Ett kort fick vi med oss, men det var inget bra! Bebis skulle ha handen för ansiktet hela tiden så! Jaa :p Men vi ser ju allting kalas-bra ;) Och det är ju de som är meningen, att vi ska kunna se ;) Visst kändes det tråkit att inte få veta vad det är för någon liten sak som ligger där inne! Jag hade ju hoppats på det!
Det går att beställa ett UL i LKPG i vecka 25, bara för att kolla kön, det kostar 500:-, men jag vet inte om vi ska det! Jag vill ju gärna veta, men kanske är det meningen att vi inte ska få veta innan!?

Idag kom Tessan och lill-fisen hit runt 10-tiden! Käkade frulle och såg på days! Följde sen med dom hem en sväng, sen körde hon ner mej till Lernia! Lyssnade på en kille från EXODUS, det var la sådär, har ju vart med om tråkigare saker om man säger så! Leslie väntade på mej där nere med! Så vi kom väl hem vid 3-4, då ställde jag mej vid spisen direkt! Fisk, potatismos och sås! Gottit vart de ;) Adde och kickan kom sen kom Peter och Lill-Adde med! Trevlit! Folket drack kaffe och vi snackade lite skit =)
Jag och Leslie badade för en stund sen och nu ska jag se pogram nr 2 av Jerry Springer och mysa med min kille =) <3

See ya ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vart är det man kan kolla kön för 500 kr..?=)

2009-12-02 @ 12:41:28
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/
Postat av: Mamma till huliganen William och lillrultan Valkyria.

Gör det, kolla kön via ultraljud i 3D!! Jävligt värt pengarna :)

Det gjorde vi med Valkyria, fick bilder och en dvdfilm på henne i magen och han mätte så man får veta vikt och längd och allt! Görtufft :)

Selbing på Crocus i Linköping är suverän!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0