15 December 2009

Idag är det 12 år sen morfar dog! Fy! Saknar honom fortfarande! R.I.P

Natten som var har vart hemsk! Vaknade runt 3 halv 4 och hade så ont i magen! Kräktes och satte mej i soffan en stund! Jag väckte Leslie och han satt uppe med mej ett tag! Jag somnade till på soffan till TV´n men vaknade efter en stund igen! Dock inte lika ont i magen! Gick och la mej brevid Lelle i sängen! Vaknade igen vid 9! Så har inte alls sovit mycket! Är precis slut i kroppen!

Ringde BM som sa att det inte är bra att ha ont i magen så länge. Hade ont i magen när jag vaknade igen! Hon sa åt mej att ringa gyn, sagt och gjort, har tid där klockan 3 idag! Jag hoppas att allting är bra med bäse iaf!


Ska in till stan en sväng sen! Möta Madde! Och efter gyn har vi först soc, sen handla hem lite mat! Blir bra!
Lugn och skön kväll iaf!

Önska mej lycka till idag!

Kommentarer
Postat av: yoyo

Neej inte mobilen, för det ordnade sig ju!

2009-12-15 @ 14:03:33
URL: http://yoyoblowjob.blogg.se/
Postat av: zanna

Hoppas de inte var ngn fara med bebisen!<3

2009-12-15 @ 17:09:18
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0