16 December 2009

God Morgon!
Vad tiden går fort! Det är redan den 16 idag! Och i morn fyller min bästa mamma <3
Idag är det en såndär rolig dag då jag mår illa hela tiden! Men det går över hoppas jag!
Ska ta mej en dusch snart sen blir det frukost! Leslie var slö idag och går ner till Lernia vid 1 eller något, vet inte vad han har tänkt sej! Jag är trött på att tjata på honom i alla fall! Han är vuxen och måste kunna ta eget ansvar!
Hoppas bara nu att det inte blir något fel med pengarna!

Vad det snöar ute då! Det blåser ju så dant med! Hade det inte blåst hade det nog inte vart så farligt!

Vi handlade mat igår med! Det är nog det roligaste att shoppa tror jag! =) Idag funderar jag på potatisgratäng eller fisk, potatis och dill- och gräddsås! Det är ju så jävla gott! Det äter vi ofta! Men det är ju bra med fisk när man är gravid så ;) Höhöh! Tur att Leslie tycker att det är gott med =)

Jag börjar halv 1 nere på Lernia! Om hon är där idag, har ju inte fått sms om något annat än iaf! Hon har vart borta i 2 dagar, hemma med sjuktbarn!

Igår var det ju tur kanske, eftersom jag skulle till läkaren och eftersom jag hade så ont!
Idag känns det bättre i magen! Skönt det! Inte kul när det gör ont! Man blir ju så orolig med! Men nu kan jag ju lugna ner mej! Allting var ju bra! Bara allt är bra med Bebis, då mår jag bra! <3
Mammas lilla älskling <3

Mamma längtar så mycket efter dej nu när du börjat sparka och leva om i min mage!
Det känns så fint att veta att du finns och att du kommer om "några" veckor!
Du är det finaste någon har "gett" mej! Mammas fina ögonsten!
Tänk att jag kan älska dej så mycket nu! Undrar hur mycket kärlek du kommer kunna ta från mamma sen!? =)
Pappa längtar efter att få hålla dej och visa upp dej!
Vi är redan så stolta över dej, och ännu har du bara sparkat lite, och självklart, växer som du ska!

Mammas lilla älskling <3


Blir du som mamma och pappa, som när vi var små, då blir du värre än Emil i Lönneberga =)
Men vi kommer att finnas här för dej, stötta dej i dina svåra stunder och glädjas med dej i de goda!

Vi älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0