17 December 2009

GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA MAMMA PÅ DIN 51-ÅRS DAG! <3<3<3

Härlit! Snart börjar days! Får se om jag hinner se allt eller om jag skiter att se lite emellan!?
Gick upp för sådär 40 minuter sen! Så idag har jag sovit lite längre! Känner mej precis slut i kroppen!
Leslie är nere på Bona och jobbar! Duktig kille =) <3
Jag ska iväg till BoF sen, börjar som vanligt halv 1. Ska sitta med framsidan av min pärm idag igen! Satt inte så länge med dej igår! Jag tycker ju att det är skoj att pyssla och rita och så! Även om jag är ur-kass på det ;)
Igår, när jag var där, var jag på toan och tvättade händerna (ofc), men de verkar att ha bytt tvål, fick någon allergisk reaktion! :o Har aldrig vart allergisk innan mot någonting! Jag fick prickar över händerna och armarna (??) och de sved som faan! Det gav med sej till sist! Men från och med nu ska jag bara använda vatten och handsprit! Det blir rent då med!

Har lite smått huvudvärk idag och känner att kroppen segar! Ska prova med frukost snart, MEN jag är varken hungrig eller sugen på det!! Känner inte alls för att äta! Vilket är tokit då jag annars brukar vara rätt matglad!
Får se om jag får i mej något innan Lernia!?

Ja,ja!
Hej


Kommentarer
Postat av: Alexandra

grattis till din mor :)

Jo jag vart med jätte nojjig i början.. Men det är lika så för mig nu ibland känner jag ingenting och sen när jag väl lägger mig i sängen och ska sova då jävlar visar han att det är hans som bestämmer och jag ska verkligen inte få sova... Och sen kan det vara lungt i nån dag igen... Så du behöver inte oroa dig gumman.. Det enda du behöver oroa dig för är om du får en stor blödning.. Då ska du kontakta Bm eller förlossningen. Men får du en lätt blödning som går över åp en dag behöver du inte byr dig så värst mkt.. Det kan vara moderkakan . Kram

2009-12-17 @ 12:14:17
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0