21 December 2009

Måndag igen! Sista dagen för mej nere på Lernia, sen är det julledigt fram till den 11 Januari! Skönt!
Kan jag behöva! Att få vila av mej lite! Inte för att det är speciellt jobbit nere på Lernia! Men iaf! Att veta att man inte har något att stressa till! Det är skönt =) Idag skulle vi bara fika!

Sitter just nu i kö till soc, ska få tag på ylva.. Har "bara" suttit i 10 minuter nu! Fy vad det är tråkit! Snart lägger jag på¨och ringer upp igen OM det skulle ha blivit något fel!? A jag vet inte!

Jag var hos mamma typ hela dagen igår! Vi åkte till ÖB, mamma handlade de sista julklapparna, en till mej som jag fick välja ut =) Vart en liten cd, till köket =) Den vart jag superglad över =) Sen åkte vi hem till henne, käkade ett par julskinka-macker och efter en liten stund kom Adde och Karate =) Trevlans =) Vi kollade film och sen käkade vi mat =) MUMS =)

Adde, Kickan och jag diskuterade det här med lägenheter! OM vi har tur så kanske soc kan gå med på att vi får byta lägenhet med Adde, han är mycket större, ligger på första plan och  närmre affären! Och det skulle bara kosta oss 200:- mer i månaden! Det vore ju kalas! Jag hoppas nu att det ska kunna gå! Vi byter ju bara lägenhet med! Så inget det där med 3 månaders uppsägning! Så nu håller jag tummarna!

Nu har jag suttit i den där jävla kön en kvart! Kanske borde jag ringa upp igen!?

Kommentarer
Postat av: sandra

Det vore ju kalas. ni ska inte leta efter stor lägenhet direkt så det blir barnrum? :/

2009-12-21 @ 12:34:03
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: zanna

Heej, vi går ju med på soc.

Och vi fick ju en trea men den fick bara kosta 4400 kr i månaden.

Och vi ha därför valt att lägga 400 kr själva.

För vi vill inte bo på ekön eller i charlottenborg, där de finns treor för den summan:)

Så om ni känner att ni kan lägga 200 kr själva annars ifal du inte kan lägga till lite snyggt att den kostar 200 kr mer bara för att den är på botten plan bland annat och att de blir lättare för dig att vara mammaledig:)

Hoppas du fick lite svar:D Kram

2009-12-21 @ 12:44:22
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0