26 December 2009

Vecka 24    (23+0)



Hej!
Nu har jag inte skrivit på två dagar. Igår kände jag inte för det och innan idag har jag inte haft tid!
Igår var vi hos Leslie´s mamma och åt god mat! Och efter det var vi hos Leslie´s pappa och mysite lite!
Dom vart glada över julklapparna =) Det är roligt! Henning och Hilda vart nog nöjda dom med! =) Skoj!

Idag vaknade jag redan vid halv 9! Men jag la mej igen! Magen har jag haft kramp i till och från, från igår kväll!
Jag tror att det är växt-värk! Så jag la mej igen och kollade TV, somnade och vaknade strax efter 11! Mamma och Sandra kom vid halv 1. Mamma skulle till Fia och jag och Sandra skulle till stan! Sandra skulle ha en digitalkamera! Och visst hittade vi en för skaplit pris =) Sen kikade vi runt lite, tycker väl inte att mellandags rean var något speciellt. Jag köpte mej 2 BHar och ett par trosor. Fint som tusan! Och jag kunde ha dom med ;) Kalasbra! Vi träffade på Jojo mfl så vi åt en bit mat och efter det åkte vi hem med bussen!

Vi kom alltså hem runt halv4-4 och jag har seriöst städat hela tiden sen dess! Det är så fint hemma nu! Och det luktar syren! Mums =) Stoffe och Bellis kom en sväng med! Och då tog jag en paus med lite fika! Vi var iväg en kvart och handlade frukt med! Så nu är frukt-brikan full igen =) Det är kul!
Kände när jag stod och gnodde med skurmoppen hur ont det gjorde i magen! Jag måste ta och lugna ner mej nu när jag städar, kan inte hålla samma tempo som innan! Usch!

Väntar nu på mackor som är i ugnen! HELVETE vad gott det ska bli!!! =)

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0