30 December 2009 Onsdag!

Hej!
Igår orkade jag inget skriva!
Vi låg i sängen typ hela dagen! Jag hade SÅ ont i magen! Fick nummer till förlossningen som jag skulle ringa till. Men efter att ha försökt komma fram till en upptagen telefon i 40 minuter gav jag upp! Magen hade blivit lite bättre med och jag bestämde mej för att jag skulle ringa upp om det vart lika ont igen!

MEN SKA DET KUNNA VARA UPPTAGET I 40 MINUTER TILL FÖRLOSSNINGEN!? :o

Har sovit skitdåligt i natt igen! Mår illa hela tiden och magen spänner till och från! Igår trodde jag nästan att det var blindtarmen som spökade, men de ville att jag skulle ringa förlossningen så dom fick kolla där först!
Men nu har det som sagt blivit mycket bättre än det var igår!
Jag har ALDRIG i mitt liv haft så ont som jag hade igår! Fyfaan!

Leslie var så snäll och tog hand om mej! Tårarna bara sprutade på mej! Faan vad pinsamt! Hehe, men jag kunde inte låta bli! Fy! Tack min prins för att du är så snäll <3


Ska iväg med mamma nu! Vi ska handla till smörgåstårtan som vi ska äta i morgon! Så gott =) Mamma är bäst!Helena kommer hit sen någongång och hjälper mej att lägga den! Den övredelen tar vi ju i mornbitti! Resten ska göras idag! Annars blir det inte lika god! Det fixar sej! Får se när fisen dyker upp bara! Hon är ganska bra på att vara sen som FAAN! Så jag kanske hinner göra klart hälften själv innan hon kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0