6 December 2009 / tankar, irritation, bebis!

Verkligen ett fint bröllop och en rolig fest igår =)
Roligt för dem att det blev en lyckad dag, tråkigt väder dock, men det kan ju ingen människa göra något åt!

Fick veta att folk snackar en massa skit igår, hur vi behandlar våra katter!?
Ehm, att Skabbet då får vara ute SÅ mycket och att det INTE är bra för henne! KATTER ÄR UTE-DJUR!
Sen var det också att hon inte fick vanlig mat från oss( att hon bara får äta fåglar och råttor)! BULL SHIT! HAHA vilket fjanteri! Klart som faan att Skabbet får torrfoder, blötmat och allt det andra, precis som Disel!

Det går så mycket skit och jag blir så förbannad! Jag kan inte färstå varför inte människor kan ta hand om sina egna patetiska liv ist!? Dom har sina egna problem som de kan ta hand om ist för att lägga energi på oss!

Våra katter mår kalas här hemma med oss! Det går ingen nöd på Skabbet för att hon får vara ute!
Det finns katter som BARA är ute-katter, stallkatter bla! Men jag tror inte att dom här människorna vet vad de pratar om riktigt!

Allt det här är fjanterier och jag vet att jag inte borde bry mej, FÖR ALLT DET DÄR ÄR BARA SKITSNACK!
Men jag kan inte rå för att jag retar mej på det något otroligt!
Usch för sånna människor!

TA HAND OM ERAT IST OCH LÅT OSS VARA!


Har lagat mat här hemma ikväll, Patrik fick han med! Och gott som faan vart det!
Fisk, potatismos och sås ;) Katt-jäklarna fick fisk de med! Men det passade inte! Bortskämda djur!
Jojo, Adde och Karate kom med! Vi bjöd på kaffe och dom hade med sej nybakta bullar! Tack som faan! Gott var det!

Nehej! Nu ska jag vara social här, sen ska jag lägga mej och sova!
Upp tidigt i morn! Lyssan på Bebis hjärt-ljud! KÄRLEK <3

Gick in i vecka 21 igår!

Kommentarer
Postat av: nina

Först och främst, vad bra att det lilla jag sagt om er katt räknas som "massa" skit. Sen var det ju det att sitter en jävla katt och skriker dag ut och dag in utanför någons fönster så är det väl SJÄLVKLART att man reagerar. Om det blir med irritation eller att man tycker synd om den det är ju upp till var och en. Varför tror du grannarna släppte in den i trappen? För att hon verkade trivas med sitt vrålande? Jag skiter väl för fan i om det är utekatt eller innekatt, släng ut diesel med så får vi se hur han trivs då? Vart fan vill du komma? Lägg ner.

2009-12-07 @ 14:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0