7 December 2009 Tisdag!

Det jag vill komma med det hela är att du kanske behöver ta hand om ditt eget liv ist för att HELA tiden lägga dej i andras..... Du har väl kanske egna problem!? Nej, Disel har alltid varit en inne katt och kommer så förbli, om du nu är så intresserad av varför jag inte släpper ut honom. Läs inte min blogg då om du blir så irreterad över saker och ting.. Varför kunde du inte kommit och pratat med oss ist för att sitta och snacka på en fest som vi inte ens var på!? När vi har vart hemma och hört skabbet så har vi vart nere och öppnat till henne! Tycker att det hela är löjligt och patetiskt bara, ta hand om dej själv ist! Vi kan nog ta hand om oss ska du se ;)


 
Så atte!
Idag har vi fått höra vår lilla bäs hjärt-slag! Mysit! Allt lät bra! Kanon!

Annars har det verkligen vart en riktig skitdag! Taskit väder, sovit dåligt, illamående osv!
Hoppas på en bättre dag i morgon!

Kommentarer
Postat av: Zanna

Mysigt med bebisens hjärtljud. Bara en fråga? när börjar man gå på barnmorskebesök är de nu? Jag harju som sagt inte varit gravid på 3 år:D



Huvudsaken är ju att katten mår bra och eftersom den kissade inne förut så trivs den mkt bättre ute:d

2009-12-08 @ 00:02:29
URL: http://theospappamamma.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vad är det detta handlar om då? :)

2009-12-08 @ 10:34:06
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: nina

För det första så handlar det väl inte om något av dina problem? Och för det andra så har du ju själv tjatat om att du inte vill ha katten så det kvittar väl vad jag säger om den till dess ägare, som du så många gånger pekat ut att Lina är? Och jag lägger mig alltid i andras liv. Aoutch! Jag tar väldigt illa upp nu känner jag för jag vet ju att det är så. Saken är ju den att, hade inte katten suttit och skrikit hela dagarna så hade jag ju aldrig nämnt den, eller nämnt "ert liv" hette det ja. Och jag har sagt till Leslie(Ägare nr två var det va?) flera gånger, så den gubben kan du inte dra till med nu ju! :) Det enda patetiska med det här är att ni envisas med att ha kvar henne, trots att du inte ens tycker om henne. Men men.. I don't care, bara hon inte sitter och skriker utanför fönstret femton timmar om dagen eller skiter i trappuppgången. ;)



Ps. Vill du verkligen att jag ska sluta läsa din blogg?Ledsen Ds.

2009-12-08 @ 18:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0