Åka till Mamma!

Idag har det verkligen vart en trött-dag! Har bara slöat på soffan, badat och slöat på soffan igen! Leslie gjorde mat! Men jag tog kycklingen på macka ist! Tycker inte om pommes så mycket och såsen gjorde mej illamående! Tyvärr! Han är så söt och lagar mat och jag kan inte äta! Men jag kan inte rå för det! Måste ju äta det som jag gillar och som jag inte mår illa av! Stackars min älskling <3

Haft huvudvärk till och från hela dagen! Mått illa och ont i kroppen! Får INTE bli sjuk nu! Det är ju bara en vecka kvar nu på Lernia, sen blir jag jul-ledig i 3 hela veckor! UNDERBART! Då kan jag vara sjuk ist!
Skulle börjat på bild och form i fredags, men mådde inte så jättebra! Så jag börjar i morgon ist! Hoppas det är trevligt folk där nu bara! Och att det finns någon som jag kan prata med!? Det var inte så mycket vi skulle göra nu i veckan! Hon som jag ska ha sa att fikat var en av de viktigaste sakerna! HAHA underbart det med =) Jag gillar att fika =) Mums!

Mamma kommer om en stund! Hon ska hämta oss och vi ska sova där! Vi ska se Indiana Jones! Sen sova ofc, Blir att gå upp tidigt även om jag inte börjar förens halv 1, Leslie börjar halv 10! Så mamma kör in oss då!
Vad jag sen ska göra några timmar vet jag inte! Blir väl hem, duscha och sen till Lernia! Om mamma inte vill fika eller något!? Ja det märks ju!

Urk, jag fasar lite för att sova hos mamma, Har inte gjort det sen Bella dog.... Kommer kännas konstigta tt sova där utan henne brevid mej i sängen! Får se hur det går!
Jag verkligen HATAR att lämna Disel ensam över natten med! Han sover ju hos oss varje natt! Mammas lilla hjärta <3 Det finns ingen kisse som är så fin och mysig och MAMMA-GRIS som han <3 Älskar honom av hela mitt hjärta <3


Ne nu ska jag se FB och sen kommer mammis!
God Natt!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0