Gick bra för soc del =)

Jag pratade med soc! Det gick så bra med att flytta, vi behöver bara lägga till själva 200:- =) Så det fungerar skitbra ;) Jag och Adde ska ta en dag då vi ska kolla om och hur vi ska byta, prata med hyresvärdarna! Men jag tror ju inte att det kommer vara några problem!

Var och fikade på Lernia förut! Bussfaan som jag skulle ta i "morse"  var försenad så jag fick stå och vänta i stan i 25 minuter på nästa buss! Fatta att jag frös arslett av mej! GAH!!
Vart bjuden på julsmörgås, kaffe och julmust =) Mysit så =)
Så nu är jag julledig =) Underbart =)

Stannade i stan på vägen hem och handlade kattmat, grädde och apelsiner (det sist-nämnda åt Leslie).
Lill-killen, Ossi, ska få grädde sen! De ska de andra med få, men de är inte så förtjusta i det!

Ja,ja! Nu ska jag fixa och se vad vi kan äta idag till mat! Sen TV och en MASSA slöande =)

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hur stor är addes lägenhet då? Ha det bra gumman

2009-12-21 @ 18:44:10
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0