God Kväll!

Har bara slöat idag!
Adde och Karate kom runt 5-tiden! Då käkade vi pizza!

Vi har städat och plockat nu ikväll! För FYFAAN vad det såg ut! Inte alls kul! Men nu är jag glad och nöjd igen =)
Vart precis slut efter dammsugningen och resten av städningen! Så nu äre soffläge igen ;)

Leslie spelar TV-spel, i vanlig ordning!
Jag ska köra ut honom om ett tag, jag ska sova tidigt ikväll!





Våran skabb är tillbaka igen! Det var en DUM JÄVLA KÄRRING som hade tatt hem henne, för att hon var tillgiven! Vilken nöt! Det finns ta mej faan folk till allt! Men hon var inne en liten stund, käkade och hälsade på våran nya familje-medlem (Ossi) och sen när pizza-man kom, då sprang hon ut! Stackarn har vart inomhus hela veckan nu! Så klart att hon ville ut! Ska ner och ropa på henne snart! Så hon får vara inne i natt! Inte säkert att hon vill in nu heller! Men nu vet vi att hon mår bra iaf!
Jag blir arg över det här iaf! Bara för att katten är gosig och hälsar gärna på folk så har ju ingen rätt att ta henne!

Tycker också att det är JÄVLIT konstit att denna människa som "tog hand om" henne skrev och satte upp en lapp IDAG, hon skrev även att hon hade "hittat" katten den 14de!? Sätter man då inte upp en lapp innan?

A jag vet inte, jävla psyk-kärring iaf!!!!!


Nehej! Kvällen blir skaplig nu iaf! Julafton med pappa i morn!!!

Hat!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jävla psyk kärring då! Herre gud!

2009-12-19 @ 00:13:18
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0