Lördag 12/12-2009

Hej!
Vaknade sent idag, eller gick upp sent iaf! Klockan var efter 1!
Men men! Sen har vi spelat bowling, bara jag och Leslie! Han vann dom 2 första gångerna men den 3dje vann jag ;) Sen orkade vi inte mer! Tog bussen in till stan och handlade cigg, kaffe och dricka!
Nu håller Leslie på med mat! Blir potatismos och köttbullar! Fint som snus ;)
Henke-Bäver är på ingång med! Trevligt! Han skulle ha med sej någon med! Men vad gör de!? =)

Ne, fy! Nu ska jag ta soff-läge igen! Bye!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ahha okey.. vi ska till bm den 28:e denna månad igen.. Nu på slutet blir det ju oftare besök hos bm.. Men inget mig emot..

2009-12-12 @ 18:47:26
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0