Nu skiter jag i det här!

Har börjat bli så där riktit trött på kvällarna nu igen! Så ja, jag är precis slut i kroppen!
Ska stänga datorn straxt oxh sen glo på TV, kommer antagligen somna som en gris till den! Men vad gör man!? Det är ju skönt!
Leslie surar och spelar TV-spel, för att jag sitter här, hehe..
En riktig tjurskalle kan han vara ibland! Men men! Han kanske kommer när jag säger att jag är klar!

Mammas bebbe är VÄLDIGT lugn ikväll :( Har inte kännt något!
Behöver jag oroa mej!? :o

Karate och Adde kom en sväng förut, de åkte för bara en liten stund sen!
Tog en kopp kaffe, snackade lite skit! Trevligt =)

Nej, nu TV´n!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

nej gumman du behöver inte oroa dig.. :) Det är ingen fara!

2009-12-16 @ 23:47:04
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0