SmörgåsTårtan lagd =)

Så var man klar med handling av smörgåstårtan, den är också lagd och köket är fixat! Det är skönt! Dock var det ganska jobbit att göra den helt själv, Räka och Patrik kom ju hit till Leslie så han hjälpte inte till speciellt mycket, bara att ställa in den i kylen :p Men det kan vara kul för honom att umgänga med grabbsen med!
Jag och Leslie var nere vid kanalen och gav fåglarna kanterna som vart från brödet, typ en hel påse =) Så nu har dom med lite mat! Tyckte att vi lika gärna kunde ge dom stackarna lite ist för att slänga bort det =) Snälla vi är då! Skabbet gick med oss fram och tillbaka! Så hon följde med på en promenix hon också!

Jag är precis slut i kroppen! Känner av ryggen nu! Och magen spänner lite! Men det är inte så farlit! Jag börjar få huvudvärk också! Så jag ska nog lägga mej och vila ett tag!

Fisen kommer sen med!
Ska laga lite mat efter jag har vilat. Blir potatis, gräddsås och köttbullar =) Det funkar ju!

Hej!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

40 minuter till förlossningen... Du måste la fan skämta eller?? om inte Herre Gud Illa.!

2009-12-31 @ 11:36:18
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0