18 / 2 - 09 Onsdag!

Nemmen Hej!
Jag orkade inte skriva mer igår! Adde lagade GOD mat och jag bakade gött ;)
Vart kladdkaka och mockarutor! Ska ta med några till syster! Rasmus är sjuk! Så hoppas att han kan käka lite iaf :)
Pankisar blire med :) Det gillar han ju också! Mosses stora hjärta <3 Och lilla Linus <3

Det är mina små hjärtan! Utan dom skulle livet vara otroligt tråkit! Tänk om man inte hade haft lilla Rasmus att leka med och kuta efter!? Fasen! Vad tråkit det hade vart! Och lilla Linus att ha i famnen och bara mysa med! I flera timmar! <3
Ja, DOM är underbara!
 

Adde är och jobbar! Han kommer hem senare sen!
Mamma ska skjutsa Timo till Pata! Jag ska visa honom vart han bor! Det ska bli gaddning på Timos sygg sen!
Skulle vart med honom igenkligen! Men barna är viktigare! Jag tycker lite synd om Fia med! Robban kan ju inte vabba, eftersom Fia är hemma!  Yää,yää!!

Senare sen ska vi åka och handla käk! Så vi får hem lite igen! Det är såå tråkit när man inte har hemma! Vi har ju lite, men jag vill helst att kylen ska vara så full att den nästan spricker :) Då mår man bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0