Hemma....

Så sitter man här! Igen! Hemma! Ensam! Har vart hos mamma! Men jag klarar ju inte av att vara där ute! Så länge! Det är jobbit, gjorde mamma ledsen när jag åkte in till Motala igen! Men jag ska städa nu här hemma! Det får ALDRIG mer vara så dant här! BAH! Fast finns inte så mycket att göra, hänga tvätt, dammsuga och skura golven! Finns inget mer! Sängen tar vi hand om ikväll, Adde och jag! Har ont i armen! Så får vara försiktig! Vill inte att det ska bli värre!

Tråkit att vara osams med mamma! BAH! Men vad ska jag göra då?
Hon vet ju hur det är igenkligen! Men hon mår inte bra nu, hon har hosta och så :(
Jag har M-verk! FYFAAN!! Jag hatar att ha det! Och ont i bröstet, men det är nog stressen och ångesten!

Snart får jag hjälp! Ska bli skönt! För ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen! Det suger! Det ligger där i bröstet, som en klump och det gör ont! Jag kan inte få bort det heller!

Nog med skrivande nu!
Jerry Springer och sen städa!
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0