Hos syster med tankar!

Är nu hemma hos syster med familj! Trevligt! Men lite jobbit med! Allt hemma är skit! Men Adde får på sej tills ikv äll! Okej! Jag vet att jag inte borde pressa honom! Men jag då? Ska jag behöva gå och vänta på hans svar? Ska jag verkligen behöva gå hemma och vänta på hans svar? Hemma hos OSS!?

Jag mår så dåligt! Jag är verkligen nere! Men vad ska jag göra? Jag kan ju inte göra annat än att ge honom tid! Men tills ikväll bara! Sen får det räcka alltså! För jag måste veta hur jag ska kunna lägga upp mitt liv med!

Det är han som förlorar massa på om vi skulle göra slut! Min familj är ju hans familj med! Det har ju vart han och jag sååå länge nu! Hur skulle mitt liv se ut om vi verkligen skulle göra slut? :o Utan honom!? Han har ju vart vid min sida så länge nu! Han har ju vart min klippa! Men nu är det han som är den stora tromben som rör om mitt liv!

Ena stunden vill jag bara skita i allt! Att låta honom gå! Låta honom slippa att behöva tänka!?

Att själv slippa behöva gå och vänta! Slippa pinan! Slippa känna hur värdelös jag är! För det är så jag känner! Jag känner mej verkligen liten! Liten och värdeös! Jag orkar verkligen inte med den här skiten!

Kommentarer
Postat av: sandra

<3<3<3

2009-02-08 @ 19:08:37
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0