Måndag 16 / 2 - 09

Sitter här med smått huvudvärk!
Suger!! Men snart mår jag bättre igen :) Carro ska komma :)
Mihihi! Käka baugetter med massa gott :) HAHA frågade om hon ville käka frulle med mej! Men då hade hon ju redan ätit det så det fick bli frulle / lunch ;) Men det funkar ju de med :p Hon ville ha soppa! Men det ville INTE jag :p HAHA fy :p

Vet inte vad vi ska göra! Hon skulle kanske ta med en film! Så MAT-> SÄNGEN-> FILM ;)
Riktit skönt med en slappdag då man inte mår ALLT för bra!

Fast jag har ju redan gjort det jag ska göra! Förutom skura golven! Adde lovade att dammsuga!
2 Tvättmaskiner är snart klara och upphängda, disken är diskad och köket städat! Vardagsrummet ser okej ut det med :)
Ska bara ta kattlådan med! Så är jag klar :) Skönt att få iordning hemma, även om man inte mår prima!

Skulle hälsat på Tessan idag. men det vart inte så eftersom Carro kommer! Men Helena skulle ändå till Tess idag! Så hon blir ju inte ensam! åker till henne i morn ist! :) Spela kort och lite :) Skojjit! Hälsade ju på henne när hon va på sjukan, men var ju inte så länge då!


Mellan mej och Adde är det bättre! Vill bara att mina mardrömmar ska sluta nu med! De är så jobbiga, vaknar av att jag gråter! *puh! Vilka nätter! Men, men! De går NOG över de med!

Jag älskar ju min Hubbe mest! <3 Han är ju min klippa, mitt liv! Jag menar 5 år är bra länge! Vi har ju ändå byggt upp ett liv tillsammans! Vart med om Härliga och Sorgliga saker ihop!

* 5 nyår, 5 julaftnar, 5 underbara somrar, sambos!
* 1 dödsfall, Brytning av förlovningen, otrohet, särbos!

Jag kan inte säga att jag ångrar mycket av det som jag och Adde har upplevt tillsammans! Det är ju ändå vårat liv!
Och självklart hoppas jag att de här 5 åren kommer bli fler år! Med mer lycka och mindre sorg!
Jag älskar ju Andreas mest <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

det är en kille från norrköping ;) så nu är hon inte singel längre :D:D



hoppas du mår bra!

älskar dig!

2009-02-16 @ 13:10:57
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0